Amics,
Després d’analitzar en profunditat les mesures contra la COVID anunciades per la Generalitat els organitzadors del GuitarBCN 2020 s’han vist obligats a fer un canvi d’horari en un dels nostres concerts. El concert afectat és el de l’AUDITORI DEL FÒRUM – BARCELONA que s’havia de celebrar a les 22:30. Com que la nova normativa obliga a finalitzar tots els actes culturals a les 23:00, el concert de les 22:30 s’avança i començarà a les 21:30. A les 21:00 s’obriran portes i ja es podrà entrar. Si us plau, sigueu molt puntuals. L’entrada amb el vostre codi QR és la mateixa i segueix sent vàlida, no cal que feu res.

 

El passi de tarda a l’Auditori del Fòrum de Barcelona (18:30) i els dos concerts a l’Auditori de Girona de dissabte i diumenge  es mantenen tal i com estava previst, quedant l’agenda de la següent manera:

 

16 d’oct – 18:30 – Auditori del Fòrum (Barcelona)

16 d’oct – 21:30 – Auditori del Fòrum (Barcelona) 

17 d’oct – 20:30 – Auditori (Girona)

18 d’oct – 19:30 – Auditori (Girona)

 

Us demanem que en tots els casos sigueu a lloc una estona abans per a poder fer una entrada sense aglomeracions.

 

Tots els afectats pel segon passi a Barcelona rebreu un mail dijous 15 al matí amb un avís del festival.

 

Us agrairem la vostra col·laboració comunicant la notícia a la gent que sabeu que s’ha vist afectada, perquè aquesta pugui arribar a tothom.

 

Moltes gràcies per la comprensió.

 

Els Amics de les Arts

Apunta’t a la newsletter