ELS AMICS ET PORTEM EL DISC A CASA TEVA

Treure un disc és una cosa que passa cada cert temps i val la pena celebrar-ho a tope. “El senyal que esperaves” és i serà un disc clau a l’història d’Els Amics de les Arts i volem que tingui una sortida especial. Què hem decidit? El portarem personalment a casa de qui tu diguis, un o dos dies abans del dia del llançament, el 18 de setemebre. Sí. Nosaltres tres. Ding-dong. Qui hi ha? Els Amics de les Arts, tingui. Amb mesures Covid i tal, però ho farem. Ens sembla un gest maco i simbòlic. Un gest que quadra perfectament amb la idea de grup que sempre hem tingut al cap. A qui voldries fer feliç amb aquest regal?

Els més ràpids haureu fet números i haureu entès que no us podem portar el disc a 50.000 persones. Cert. Una persona serà l’afortunada en nom de tots. Si guanyes, bé. I si no guanyes, calma, que tenim alguna altra cosa a punt per tu (i tothom) la setmana que ve.

Com es participa?
Captura la portada del disc en aquest post i publica-la al teu feed Instagram (Stories NO, que desapareixen i no us podríem comptar). A la descripció, menciona l’usuari a qui vols que li portem i explica’ns el motiu. Afegeix-hi el #elsenyalqueesperaves.

Fins quan hi ha temps?
Fins diumenge 13 a les 23:59.

És un sorteig?
Sí. Aquest cop no valorarem si el mereix més un o l’altre perquè no és una discussió estètica, ni de gust, ni res. Però si que demanem el motiu per saber a qui li anem a portar i perquè li fa il·lusió.

Juguem.

Apunta’t a la newsletter