Amics,
com ja sabeu, l’11 de setembre vam estrenar una nova versió de Louisiana o els camps de cotó interpretada conjuntament amb L’Orfeó Català.
Ens consta que estan preparant un vídeo de l’enregistrament combinat amb imatges de la diada que serà molt guapo.
Mentrestant us fem arribar els enllaços d’Spotify i Apple Music perquè en pogueu gaudir online.
Molts ens demaneu perquè hem triat una cançó com aquesta per participar en una Diada tan significativa.
No hi ha un motiu especial. Va ser la cançó que ens va venir de gust cantar i les peces de seguida van anar quadrant, l’Orfeó (que ja n’havia fet una versió) s’hi va voler sumar i sense donar-nos-en compte ja érem a l’estudi enregistrant-la.
Esperem que gaudissiu del moment.
Des d’aquí donem ànims a tots els que estan fent tot el possible perquè el dia 1-0 poguem fer una cosa tan essencial com votar i decidir què volem.
Una abraçada i endavant!
Salut!