Amics,
quin aiguabarreig d’emocions ahir a l’assaig general. Gràcies a tots els que vau venir a veure’ns provar les cançons en directe per primera vegada. Estàvem nerviosos però sabíem que us teníem allà i que ho donaríeu tot. I va ser així. Els feedbacks que hem anat rebent no poden ser millors. Estem molt agraïts a tots els que ens heu fet arribar les vostres impressions per correu amb coses a retocar de cares a la preEstrena d’avui. Perquè sí, amics. Avui Llinars torna a ser l’epicentre amical perquè avui estem de Premiere. Avui ja va de debò. Això és com els Globus d’Or i els Òscars. Avui és l’avantsala de l’inici de gira (Valls penjarà el SOLD OUT en questió d’hores! Afanyeu-vos si encara voleu venir) però ja és un bolo amb tots els ets i uts.
Aprofitem el post d’avui per agrair la generositat que han tingut la gent del Teatre Auditori de Llinars del Vallès. Durant dues setmanes hem entrat i sortit com si fóssim a casa. Hem descobert un espai Amic, amb un equipament de Primera Divisió i amb un equip humà capaç de posar les coses molt i molt fàcils. Gràcies a la Marina, en Rafa i a tot l’equip. Esperem que això sigui el principi d’una llarga amistat i puguem seguir col·laborant en el futur.
Donem també la benvinguda a les noves incorporacions al nostre equip: en Roger, en Toni i en Guillem.
Avui tot comença a rodar de debò. Hi sereu, com sempre. I us ho agraïm profundament. Ahir vam comprovar-ho i avui ho tornarem a fer: encara ens passa, però ara, a més a més, tot plegat té un estrany poder.
Salut!