Captura de pantalla 2015-09-02 a las 12.35.44

Amics, ens queda la traca final de la gira. 6 bolos a festes majors de Catalunya. Aquest divendres 4 a Tortosa, el 10 a Sant Celoni, l’11 de setembre a Alzira al QFestival, el 12 a la Festa Major de Sant Joan de les Abadesses, 19 al Mercat de Música de Vic i el 23 a la Festa Major de Barcelona, La Mercè 2015 a la Platja de Bogatell. I potser un 3r concert amb la Dream Big Band “Amics 10 anys” que estem intentant tancar per acabar la gira. De moment hi estem treballant. Us mantindrem informats.

Des d’aquí fem una crida perquè feu de CORRESPONSALS DE FESTA. Sereu els nostres ulls abans i durant el concert. Ens encantaria tenir alguna foto de la plaça on tocarem, o que es vegi l’escenari o d’alguna cosa guapa que estigui passant a la vostra festa major per il·lustrar els nostres instragrams o facebooks els dies abans del concerts, així com fotos del concert Amics.

Només heu de publicar les fotos amb el #amicscorresponsal al facebook, instagram o twitter. Nosaltres ho buscarem i ho publicarem a les nostres xarxes.

Propera parada aquest divendres a la La Festa Major de Tortosa – La Cinta 2015. Així que ja podeu començar a fer de corresponsals de festa del proper bolo d’Els Amics.

Gràcies per apuntar-vos a aquesta iniciativa,

 

Apunta’t a la newsletter