1. AMICS VERSIONS: PREMI DE LA CRÍTICA I PREMI PER VOTACIÓ POPULAR

Bon dia a tothom. Avui estem deliberant entre les 29 propostes que ens heu fet arribar. I xerrant, xerrant hem decidit donarem 2 premis:

El premi de la crítica: que vindria a ser el guanyador del concurs que escollim Els Amics i que s’emporta poder tocar abans d’un concert nostre en un teatre de Catalunya.

I El premi per votació popular: que s’emporta entrades per a tota la banda per venir a un bolo nostre i una trobada amb nosaltres abans del concert.

Així que demà al matí a primera hora anunciarem el guanyador segons la crítica i al llarg de tot el dia de Sant Jordi podreu votar al bloc pel Millor per votació popular.

2. FESTIVALOT

Seguim…us deixem amb l’entrevista “Música en família” que li van fer a en Dani pel Festivalot. La podeu llegir aquí. Aprofitem per animar-vos a visitar el blog del festival on trobareu també el concurs que està fent en Màrius Serra. El joc consisteix en amagar 3 invitacions pel festivalot en un llibre d’una biblioteca de Girona. Per trobar-lo has de resoldre l’enigma o Enigmot que planteja en Màrius per saber de quin llibre estem parlant. Endavant enigmaires. (veure vídeo 2on Enigmot).

Captura de pantalla 2015-04-22 a las 8.37.36

Dani Alegret, el prestidigitador del piano descansant dintre d’un cabàs abans de tornar a l’acció

3. REVIU EL CONCERT EN STREAMING DES DEL NOISE OFF FESTIVAL DE MADRID

Captura de pantalla 2015-04-22 a las 8.49.29

Agafeu les crispetes i un bon sofà perquè avui us deixem amb l’entrevista i l’actuació en acústic que vam fer el passat divendres al Noise Off festival. Esperem que us agradi.

4. RADIO 3 ENTREVISTA DISCO GRANDE

I seguim amb les entrevistes. Us deixem també amb l’entrevista que ens va fer en Julio de Disco Grande el divendres passat on vam tocar dos temes en acústic i vam repassar l’any de gira.

Captura de pantalla 2015-04-22 a las 8.57.36

 

5. 4 DIES I ES TANCA LA VOTACIÓ DELS PREMIS DE LA MÚSICA INDEPENDIENTE

Captura de pantalla 2015-04-08 a las 15.39.41

I abans de marxar dir-vos que falten 4 dies perquè es tanqui la votació als premis de la música independiente. Nosaltres estem nominats a Mejor Álbum en Catalán. Si voleu votar ho podeu fer a la web dels premis . Gràcies per avançat!

Fins demà!

Apunta’t a la newsletter