Amics,
aquí teniu la notícia grossa que avançàvem a principis de setmana. El concert del 15 de març a Razzmatazz serà enregistrat i s’editarà en CD i DVD. Estem molt contents de poder-vos-ho anunciar perquè sabem que molts de vosaltres esperaveu que algun dia sortís un treball en directe. De fet, era una idea que molts de vosaltres ens havieu proposat repetidament i ara creiem que és el moment de fer-ho perquè la banda està en el seu millor moment, el directe està engrassat i les cançons flueixen. Volem deixar constància del que ha representat per nosaltres aquesta fantàstica gira. Avui estàvem perfilant una mica els continguts del disc. Tenim algunes preguntes per fer-vos.
– Què us semblaria fer dues edicions? Una més senzilla i econòmica amb els dos discs (CD i DVD del concert) i una altra més completa que inclouria el “Diari de Gira”: un llibret amb tot de fotos d’Instagram més un petit escrit extret de les cròniques que hem fet al final de cadascun dels concerts. Aquesta última seria una peça més de col·leccionista.
– Us agradaria que tingués contingut extra? Estàvem pensant que el DVD podria incloure Microdocus i videoclips, per exemple. Llavors seria com un pack Espècies total.
– Alguna suggerència pel títol del disc?
Està previst que surti a mitjans de maig. Ja us anirem informant. De moment, a Razz vingueu tots mudats, nets i a punt per cantar-ho tot.
Salut!