Foto: Aina Miralles

(Foto: Aina Miralles)

Amics,
el concert de divendres passat a terrassa va ser un Carnaval en tots els sentits. Feia molt de temps que no respiràvem aquesta energia en un concert. Gràcies a tots els que vau venir i vau estar empènyer el bolo endavant des del minut 1. Les fotografies que vau fer durant el concert parlen per si soles. “Fem de viure una festa”. Durant dues hores tots plegats vam tenir dret a fer l’animal.

Foto: Cris Reguera

(Foto: Cris Reguera)

Nosaltres vam decidir canviar bastantes coses del repertori respecte al concert de Sant Joan. Amb la gent dempeus el concert havia de ser un Koete total i per com va acabar la festa està clar que entre vosaltres i nosaltres ho vam aconseguir. Terrassa no falla mai.

Fent un Facetime amb una amiga a Califòrnia. Tan lluny i tan a prop. (Foto: Anna Pla)

Fent un Facetime amb una amiga a Califòrnia. Tan lluny i tan a prop. (Foto: Anna Pla)

Nosaltres seguirem amb la nostra tongada de concerts “A la carta” dissabte que ve a Manresa amb un altre bolo així. Senyores i senyors, en queden només 6 perquè tot això s’acabi. Tenim a dins una barreja inexplicable de felicitat i de tristesa. Però no patiu, que ho donarem tot en aquests 6 bolos. Gràcies de nou als que hi éreu. Gràcies perquè després de més de 70 bolos i un any de gira continueu sent allà.

Salut i bon dilluns!

PD1: Quan semblava que tot s’havia acabat… “Talla Kurti!”

Encara hi va haver temps per un tren. (Foto: Ivan Aparicio)

Encara hi va haver temps per un tren. (Foto: Ivan Aparicio)

PD2: Per cert, queden només quatre dies per votar Els Amics als Premis Enderrock. Ens voleu donar un cop de mà? Aquí us expliquem com fer-ho.

Apunta’t a la newsletter