Amics,
com cada any arriben els Premis de la Música Catalana que lliura la revista Enderrock. Durant els pròxims dies el públic té la paraula per decidir qui s’endú els premis per votació popular. Aquest any funciona una mica diferent: hi ha dues rondes. En la primera hi participen tots els grups que han publicat un disc durant el 2012. Els deu més votats passen a la segona ronda on la gent torna a votar per escollir el guanyador. Si ens voleu donar un cop de mà a la primera ronda, aquí us deixem els passos que heu de seguir ben explicadets.


1- Cliqueu aquí.
2-Veureu que us demana que “Accediu al formulari de registre” (no us espanteu!). Si cliqueu veureu que només heu de donar un pseudònim, el nom, el vostre correu i una contrassenya (no cal que poseu la resta de la informació). Ells us enviaran un correu per validar que sou persones i no màquines qui esteu votant. Aneu al vostre correu, cliqueu i valideu.
3- Torneu a la web i ara cliqueu a “Accediu amb nom d’usuari i clau”. Poseu el vostre correu  i la contrassenya que acabeu de crear.

4- Ja sou a dins! A partir d’aquí ja podeu votar. Les categories a les que optem són:
– Millor artista o grup de Pop-Rock
– Millor disc de Pop-Rock
– Millor directe de Pop-Rock
– Millor cançó de Pop-Rock
i a sota on diu Altres categories també podeu votar-nos a…
– Millor portada de disc
– Millor pàgina web
– Millor videoclip
– Millor lletra de cançó

Moltes gràcies a tots!

Apunta’t a la newsletter