Teatro Campos Elíseos de Bilbao - Sala Cúpula

Amics, avui divendres venim amb moltes coses:

1. Per fi ja tenim el link per les entrades del concert al Teatro Campos Eliseos – Sala Cúpula Arteria de Bilbao del dijous 13 de desembre a les 20:30h (13/12/12). El concert serà just l’endemà del concert de Madrid (12/12/12). La ruta de les Espècies ens porta per terres basques. Serà la primera vegada que hi actuarem i en tenim moltes ganes.

2. Aquest proper dilluns farem públic al bloc el grup guanyador del I Concurs Amics Versions . Ja ho sabeu, el premi és poder tocar abans d’un concert d’Els Amics en un Teatre de Catalunya. Dilluns també farem públic el nom del teatre on tindrà lloc l’actuació i dia.

3. Dilluns i dimarts vinent farem una mini escapada pel mitjans per parlar del llibre-conte de Déjà-vu i de com es presenta el final de la gira Espècies per Catalogar.

-El dilluns serem d’11 a 12 a Rac1 amb en Jordi Basté. Tocarem en directe una reversió de Déjà-vu. I a les 17:00h serem a la Tribu de Catalunya Radio on també tocarem en directe.

-l dimarts a les 10:00h serem a COM Radio i a les 11:00h als Matins de TV3 on també tocarem Déjà-vu en directe.

4. Ruta per l’Instagram. De tan en tan visitem l’instagram i ens mirem les fotos relacionades amb Els Amics (#elsamicsdelesarts). Avui volíem compartir amb vosaltres algunes de les fotos que hem anat trobant.

Ruta per instagram (foto: Martiruizland) Fugir tornar a començar en un poblet que tingui un nom poguem ni pronunciar

Ruta per instagram (foto: Isalart). Música sobre rodes

Ruta per instagram (foto: Esterlc) I jo que em sé el final de la comedia que a casa teva he estrenat més d'un raspall. Dec portar un cartell que diu imbècil perquè m'acabo quedant.

Ruta per instagram (foto: Georgiana Segales) Gran concert dels amics a la Faràndula

Ruta per Instagram (fot: Sandraborr). I que la filosofia ens ensenyi a veure el món.

Ruta per instagram (foto: Habanablues19). Sé prou bé que puges a Verdaguer

Ruta per instagram (foto: Barbarachalamanch). Ne me quitte pas, mon amour

5. Avui divendres concert al Teatre de Lloret. Últimes entrades! Comencem a les 21h. Us hi esperem! #ambganesdeconcert.

 

 

Apunta’t a la newsletter