Amics, s’acosta el final de l’estiu, per ser exacte s’acaba el 23 de setembre, i nosaltres ho celebrem amb una traca final de concerts el 21, 22 i 28 i 29 de setembre:
El dissabte 21 de setembre serem a Portlligat a Cadaqués. Un lloc idíl.lic prop del mar. El concert serà a l’aire lliure i començarem a les 22:00h. Si us hi voleu arribar i disfrutar de la darrera nit d’estiu a la fresca, podeu trobar entrades aquí.
L’endemà baixarem cap a Calella de la Costa a l’envelat on celebrarem la Festa Major del poble. Inici les 22:00h.

És un OVNI? No! És La Llotja de Lleida i estarà plena d'Espècies per catalogar. I un ocellet ens ha dit que sona com els àngels.
La següent setmana, el divendres 28 de setembre, per fi arribem a Lleida amb les Espècies per catalogar. En tenim moltes ganes. Serem a La Llotja i el concert comença a les 21:00 h (recordeu demanar el preu amic ).
I l’endemà serem a les terres de l’Ebre, a Tortosa al Teatre Felip Pedrell. Després de visitar la ciutat amb el Bed & Breakfast ara fa dos anys, tornem enguany amb les Espècies. El concert començarà a les 22:00h. Entrades aquí.