Amics,
aquest dissabte vam ser a Mataró. El Teatre Monumental feia goig de veure. Una bombonera de teatre: ple a vessar i molt bones vibracions. A continuació us deixem amb el Top5 de coses que van passar al concert. (I que possiblement només entendreu els que hi ereu).

5- El Bufadors de Bandes Sonores
Els tres vents de la Banda cada dia es troben més còmodes als concerts. A Mataró ens van ensenyar com es comuniquen quan estan contents, quan estan tristos… o quan tenen ganes de plegar.

4- L’Atac de riure d’en Ramon
Un acudit que en Joan Enric deixa anar i només el recull el nostre estimat bateria, que no pot parar de riure des del fons de l’escenari. Gràcies.

3- Moment Bed & Breakfast
“Aquell alt i prim…”

2- 4-3-3
Amics de Mataró, vam escoltar les vostres veus demanant la cançó més futbolera dels Amics. No ens vam fer els suecs, simplement no l’hem preparat per fer-la durant aquest primer tram de gira. Esperem solventar el problema en futures edicions.

1- En Miquel dorm
Durant més de mig concert, un jove seguidor dormia a primera fila. Els seus dos pares, asseguts a banda i banda, disfrutaven enormement del bolo mentre ell, aliè a tot el que passava, estava molt i molt lluny de Mataró. Abans de fer el tren transsiberià, vam baixar de l’escenari per posar-li un gorro de Cousteau al cap. Ell es va despertar amb cara de “Què coi està passant aquí?”. Esperem que no s’enfadés.

Una vegada més, gràcies públic de Mataró per la rebuda. Durant la gira anterior vam passar més de 5 vegades per la vostra ciutat. Per tant, ja podem dir que no serà l’última.

 

Apunta’t a la newsletter