Amics,
com ja sabeu estem preparant a tope el concert de Sant Cugat. Abans d’ahir van passar per l’estudi l’Anna Roig i la Judit Nedermann. Ahir va ser el torn d’en Cesk Freixas i en Sanjosex . Gent, aquest concert (únic) serà molt i molt guapo!
Com ja és habitual vam fer la foto de família.

A la tarda però, la cosa ja va portar més feina. L'esquena de l'Eduard està esdevenint un clàssic del fotobloguisme català. Ahir portava una camisa a ratlles amb repunt de pata de gallo.

Joan Enric i Sanjosex tocant el piano alhora i mirant cap a la dreta a un punt indeterminat. En Dani agafa el micro i ho sonoritza amb cara de "A veure, deixeu-me a mi". L'Eduard segueix la seva aventura particular contra els disparadors automàtics.
I més fotos amb nois…Ahir Els Amics vam trobar al gran Eduard Punset. Un home que està fent una feina espectacular de divulgació científica en el país.
També us deixem a el video que va gravar l’Eduard des de l’escenari de Verges.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=PDem1hPLgvY]

Vols ser en Jordi? Vols ser la Marta de Bed & Breakfast? Penja un youtube cantant i envia'l a amicsdelesarts@gmail.com
Última hora! Ens acaben de dir que les taquilles del Teatre Principal de Palma estan obertes només a la tarda. Els horaris de les taquilles són de dimarts a dissabte de 17.30 a 21 h. Informació taquilles al telèfon 971 21 96 96.
I més…Recordeu que el concurs de les Martes i Jordi per Palma està on the air! Teniu temps fins el dilluns 17 de gener per entregar la vostra proposta. Buscant na Marta i en Jordi. Totes les instruccions aquí. Les entrades es van posar a la venda ahir i van a bon ritme!!! No us quedeu sense, gent del bloc.
Ah! I recordeu, aquesta setmana toquem a Vic (divendres) i a Llinars del Vallès (dissabte). Amics per un tube!
Salut!