Amics,
ha cagat el tió. Esperem que us agradi molt. Aquest videoclip és especial perquè Jean-Luc ha esdevingut la cançó més celebrada als concerts. Sempre la toquem la última perquè es un fi de festa genial allà on siguem. A més, és el primer clip que hem fet amb ajuda externa. Creiem que el resultat salta a la vista i que la feina de la gent de Hop! Hop! Produccions és més que evident. Gràcies a tothom de l’equip que va treballar-hi, als tècnics, als actors, a en Joan Costa (director) i sobretot a la Begoña que hi va creure des d’un bon principi. També gràcies a les 90 noies que vau presentar-vos al càsting i a les 6 que finalement hi apareixeu.

Qualsevol comentari vostre ja sabeu que SEMPRE és benvingut.

Senyores i senyors, amb tots vostès: Jean-Luc.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=A3Yl3Fsj7tw]

PD: Avui serem a l’especial de Nadal d’El Món a RAC1. Sintonitzeu l’emissora tot el matí perquè cantarem Jean-Luc al Palau de la Música (un aperitiu per començar a prendre mides de cara al febrer)

PD2: Nou bolo al Teatre Principal de Palma de Mallorca amb la Bed & Banda al complet! Dimarts 18 de gener. Més info ben aviat!

Apunta’t a la newsletter