T’aixeques d’un bot. Vas de pet al lavabo. Engegues l’aigua de la dutxa. Et comences a treure el pijama. Penses “He parat l’Snooze del despertador?”. Acabes nu. Dius “Segur que sí”. Entres a la dutxa. Et remulles ben remullat. Et poses el xampú i comences rentar-te el cap. Sona l’Snooze. Surts corrents deixant tot el lavabo moll i ple de sabó. Creues l’habitació. Pares el despertador. Tornes a resseguir el camí que has fet provocant encara més mullader. Entres a la dutxa. Surts de la dutxa. Et vesteixes ràpid (algun cop un mitjó no acaba de quadrar amb l’altre). Et poses colònia, et mires al mirall i dius “M’hagués hagur d’afeitar ahir”. Ara no tens temps. Mires el rellotge. Uf! Agafaes un suc de la nevera. Baixes corrents les escales (l’ascensor seria una pèrdua de temps). Corres fins a la parada de bicis. Intentes agafar la bici. Intentes agafar la bici. Intentes agafar la bici. Agafes la bici. Pedales. Arribes a l’estació. Puges al tren. Beus el suc. Obres l’iPod. Escoltes Andrew Bird. Jugues a l’Angry Birds (s’ha de ser coherent amb la tria). Et ve son. Dorms. Obres els ulls. Ja has arribat. Baixes del tren. Agafes el metro. Arribes a lloc i trobes els altres. Comença la primera entrevista. ACN. Preguntes sobre el disc, els bolos, el 2010… Acabem amb el temps just. Esn espera un taxi a baix. Pugem. Ens duu a la COM Ràdio. Entrevista i dues cançons en directe. Bon rollo. 35 minuts. Fem tard. Baixem i enfilem la diagonal cap a Catalunya Ràdio. Ens espera en Pere Mas i la seva troupe. Entrevista + cançó. Com a casa. Aprofitem per fer unes coses a iCat FM (recomanació de discos). Sortim i ens espera la gent de l’Avui. Busquem un bar. Busquem un bar. Seiem a la terrassa d’un bar. Olivetes i cafè. Preguntes i més preguntes. Acaba l’entrevista. Ens despedim. Adéu, adéu i fins demà. No arribes a temps per agafar el tren. Queden 10 minuts. Agafes un taxi. Entres a Sants. Puges al tren. Es tanquen les portes. Seus i te n’adones… “No he dinat”. Silenci.
I demà la festa continua. A les 9.30 serem a “El matí i la mare que el va parir” i després farem un parell d’entrevistes per TV3 i BTV.
Visca la promo!
2) Estem molt contents de la rebuda que ha tingut la nova web. Si veieu petites coses que no us funcionen o que es poden anar millorant no deixeu de posar-ho als comentaris. La @laiamarques i l’@afontcu aniran recollint el vostre feedback.
3) Segurament ja us hi haureu fixat però hem pogut recuperar els posts del bloc anterior! (el que teníem a Blogspot) Podeu resseguir la història dels Amics des del 2005 fins avui amb uns quants cops de clic!
4) Entrades ANTICIPADES EXHAURIDES a Manresa (El Sielu). N’han guardat unes quantes per posar a taquilla. Qui vulgui venir que ho tingui en compte.
I last but not least:
5) Perdoneu a tots els que vau anar a buscar el disc ahir i no hi era. Discmedi ens ha assegurat que avui dimarts el podreu trobar. Hi ha gent que ahir a la tarda ja el va poder comprar a l’FNAC ILLA i a Discos Castelló.
Salut!!