I avui arriba la tercera entrega de Fem un B&B pel món. Gràcies a tots per fer-nos arribar correus amb fotos del disc als llocs més sorprenents del planeta.
Així que comencem:
Maria Salvany – “Poster el B&B més alt del món?”. Doncs SÍ Maria. El teu B&B a 6088 m d’alçada és espectacular! Mai ningú havia pujat a aquestes altures acompanyat del B&B d’Els Amics . I és que la Maria ha pujat el Huayna Potosí (Andes bolivians) el seu primer 6000! i ha pensat en nosaltres. Gràcies des d’aquí.
Quim Cubasí – “Fent una Ruta B&B a travessant els USA”. En Quim és possiblement el que ens ha portat a més lloc en menys temps. En Quim ha anat més enllà de la mítica ruta 66 dels Estats Units i ha ideat la seva pròpia “Ruta B&B”. I aquí en teniu un bon exemple, creuant els USA de punta punta, “de cabo a rabo”, o “de pe a pa”, a ritme d’Els Amics. Des de la Casa Blanca de Washington, passant per les Niagara falls, las Vegas, Califòrnia (Golden Gate de San Francisco, Big Sur, Alcatraz, San Diego), Utah (Arches National Park, Monument Valley), Sedona a Arizona, Nova York (Central Park, Empire State Building, Brooklyn i Manhattam bridge), Pittsburg, o la carrera per la foto que van protagonitzar en Quim i la Montse Bonet, via facebook , per veure qui retratava primer el Gran Cañon del Colorado amb el disc. Impressionant nois!
Laia Estebaranz – “A la punta d’Àfrica”. I la Laia ens ha portat a Sudàfrica i ha posat el B&B a les mans dels quatre premis nobels de la pau
Clàudia Codina. “Des de Pisa cantant Bed&Breakfast”. La Clàudia, que va participar al concurs per trobar a la Marta al Privat de Mataró, ens fa arribar una foto del seu viatge a Pisa. Itàaaalia!!!
Judit Sabaté – “La gran poma” – La Judit ens ha fet arribar una foto de Nova York amb una avingunda ben animada.
Marta Garcia, Esther, Norat, Gala, Marta – “Torna a Sorrento” . La Marta ha anat amb uns amics a Nàpols, Pompeia i Capri. Aquí les fotos d’aquest super viatge per les terres de la gran cançó italiana.
Teresa Fargas – “Un B&B a la terra dels formatges”.
I la Teresa ha trobat “Els Binocles d’en Pere” al cor de Suïssa, al llac Neuchatel.
Guillem i Núria Raventós – “B&B per la terra d’en James Joyce”
I la Núria i en Guillem ha passat les vacances d’estiu a Irlanda. Han fet 1500km creuant l’illa de dalt a baix, conduint al revés i tot amb un sol cd al cotxe: el B&B!
Mar i Manel Fradera – “Un B&B a la ciutat dels Aztecas”
I la última incorporació, d’aquesta tarda mateix, son la Mar i en Manel que ha passat uns dies amb la familia a Mèxic i ens fan arribar aquesta foto amb les piràmides asteques de Teotihuacán de fons i amb el B&B a les mans, i a més a més ens han dit que tenim nous seguidors d’Els Amics per Mèxic després del seu viatge!
De nou, gràcies a tots per participar en aquesta proposta. Ja frisem per veure les fotos de la nova entrega de “Fem un B&B pel món”. Ens podeu fer arribar les imatges a amicsdelesarts@gmail.com
I recordeu! Teniu fins demà per presentar-vos per fer de Marta a Figueres. El dia 31 d’agost a les 23.59 es tanquen les inscripcions. I tindreu tot el dia 1 i 2 per votar. El dia 2 a les 23.59 direm els resultats via Twitter, Facebook i Blog. No sabeu què heu de fer encara? Ànims!
Salut!
Salut i viatges!