Els Amics i en Quim Sitjes (que va gravar les bateries del B&B!) Foto: Teresa Fargas.

Amics,
ahir va ser el record absolut de visites al blog d’Els Amics de les Arts. Més que el dia del videoclip, més que el dia de luz de gas, més que el dia de RAC1… ahir vam tenir 3780 visites!

Avui farem un post d’aquells on intentarem abarcar tots els ecos que hi ha hagut a la xarxa a partir de la Nit dels Premis Enderrock però abans, un parell o tres de coses molt importants.

1) S’han acabat les entrades pel concert a la Sala Pasternak de Vic! Dos dies abans ja no en queda cap ni anticipada ni a taquilla. Sabíem que a Vic hi havia gent que ens escoltava però no sabíem que la cosa aniria taaant bé. Gràcies gent d’Osona. Ja venim.

2) Per sort encara queden entrades pels altres dos concerts del cap de setmana. Per Navata i pel concert a Vidreres. Aquest últim es fa al poble d’en Joan Enric en un lloc molt especial, el Teatre del Casino, on en Ferran i en Joan Enric es van conèixer i van fer les seves primeres obres de teatre fa 12 anys! El concert començarà a les 19.00. Animeu-vos a venir. Compreu AQUÍ la vostra entrada anticipada!

3) Com ja sabeu, Bed & Breakfast està nominat per ser el Disc Català de l’Any, una premi que dona Ràdio4 a partir d’una votació popular. Ràdio4 des de fa uns mesos que han optat per fer una radiofórmula totalment en català. Una aposta arriscada però valenta que dona més importància al seu premi. Queden pocs dies per votar-nos i la competència té pinta de ser molt dura. Si encara no heu votat i ens voleu donar un cop de mà, ho podeu fer aquí.

I bé. Ahir vam rebre centenars de trucades i missatges de felicitació. Gràcies a tots! Dels premis n’ha parlat quasibé tothom. Aquí us en fem una sel·lecció.

El video del TN de Tv3.
El video de la ACN.
La Crònica Poc-Moderna de l’Eli.
Jaume Pi de La Vanguardia.
L’home que treballa fent fotos… Xavi Mercadé.
El blog de’n Cesk Freixas.
Vilaweb!
El diari AVUI
El Punt
Tribuna.Cat
La Malla

and last but not least… en Kurti!

I demà la Crònica Fotogràfica de la Nit, amb les fotos més guapes i divertides de tot el que va passar! Envieu-nos les vostres fotos curioses a amicsdelesarts@gmail.com.

Gràcies a tothom!

Apunta’t a la newsletter