
Els Amics de'n Cesk. Gran troballa en Cesk Freixas. No el coneixiem personalment però ja havíem fet contactes via facebook. Un tio senzill, humil i molt ben parit. Vam augurar un sopar per la posteritat algun dia d'aquests. I ens va regalar el seu disc "La mà dels qui t'esperen". Molt recomanable! Visiteu www.ceskfreixas.cat

La Teresa Fargas va captar el moment d'eufòria de l'Ibai quan va pujar a recollir el premi de Millor Portada de Disc per B&B. Ja és tard per avançar-vos al vostre temps... A tothom ja li agrada l'Ibai Acevedo. www.ibaiacevedo.com

Del Festinoval de Lleida fa dos anys als Premis Enderrock fa dos dies. Ja són dues les fotos on hem cohexistit. I esperem que alguna vegada ho fem en algun escenari. Una abraçada ben forta, Manels. Llarga vida a tots vuit.
I el Kurtivideo…
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=pay33JYcctk&feature=player_embedded]
Amics, per avui res més, amb tot el peix venut ens veiem a la Pasternak de Vic aquesta nit. I si no heu pogut entrar i voleu amics… Us esperem dissabte a Navata i diumenge al Vidreres.
Salut!