Amics,
1) dilluns vau sortir de casa? Vau anar a Sant Andreu? Vau passar per l’envelat? Éreu allà a les 22.00? Vau veure QUÈ passava? La nostra resposta a totes les preguntes és Sí. A tots aquells que pogueu respondre el mateix: Gràcies. Sé que sempre diem que aquell concert és especial, que l’altre també ho és, que tal i que qual… Però els que éreu allà ho entendreu. Érem MOLTS, i érem tots amics! I cantàvem les cançons, i les ballàvem, i aplaudíem, i ens emocionàvem i reiem! Va ser (de llarg) el nostre concert més multitudinari però alhora el que vam rebre més l’escalfor de la gent! Jo no sé si com diu en Roger Palà, ahir vam passar la frontera del grup de “petit comitè”, l’única cosa que sé, i que sabem, és que som immensament feliços i ens sentim tremendament afortunats, que ja ens morim de ganes de que sigui dijous i que amb Els Amics (citant el poeta) tot està per fer però tot és possible. Ho tornem a dir: GRÀCIES.
2) Eps! En Kurti també hi era. I té moltes fotos, i té sempre el seu punt de vista de cronista audiovisual, i pobret, anava de cul amb la reverberació. I aquí us deixem l’enllaç de la seva crònica.
3) Un regalet que ens fa molt feliços: us deixem aquí un fantàstic dibuix de l’amic Jordi Sunyer que ens va enviar ahir al vespre.
4) Per cert, avui finalment sí. Esperem que no hi hagi sorpreses i que pogueu veure Maria Coma, Anna Roig i Els Amics de les Arts al reportatge cultural del TN MIGDIA a TV3. No us el perdeu!
Salut i merci per tots els missatges via Facebacs i Maispeices!
Fins demà!