Tots aquests han visitat el Myspace. Us hi heu fixat que a la part esquerra hi ha un oriental que sobresurt estratosfèricament perquè està fent un pilar de dos amb un altre? No és que tingui cap rellevància, és només una dada que hem pensat que us podia fer riure. No perquè fos oriental sinó perquè riu com dient "Tira la foto ràpid que em fotaré de lloros!". És un anxeneta exòtic.

Amics,

1) ja són més de 100.000 les visites al myspace. Sí, sí. 100.000! El dia que vam penjar les noves cançons n’hi havia 68.428 i… vint dies després ja hem arrodonit la xifra. Moltes gràcies a tots els que ens escolteu a través del Myspace!

2) Gràcies també als que ens heu escrit correus avisant-nos que en Gerard Quintana ens citava a l’entrevista d’ahir dilluns al El Periódico. Està promocionant el seu nou disc Deterratenterrat i alguns espies ja ens han dit que sona molt bé en directe i que les cançons són molt diferents a les dels seus anteriors treballs en solitari. Si voleu llegir l’entrevista… aquí. Òbviament també gràcies, Gerard.

3) L’amic Enric Xicoy té un blog que es diu Ges Avall. Ha fet un post on compara les lletres de Manel amb les d’Els Amics de les Arts. Si en voleu saber les conclusions, aquí.

Salut i fins demà!

Apunta’t a la newsletter