Amics,
la Laia Calvet ha fet un post al seu blog amb la llista de grups que participen en el CD de cançons de bressol que s’adjuntarà amb el Malalletra del mes d’abril. Nosaltres hi participem amb la cançó “Per mars i muntanyes” que, per que no la conegui, la pot sentir al myspace o mirar el videoclip.

Somnis + Malalletra

Somnis + Malalletra

Citem textualent el que ella ha publicat:

CD NONNON, aquests són els que hi seran…

– ELS AMICS DE LES ARTS
– XAVIER BARÓ
– ÒSCAR BRIZ
– FIRST AID KIT
– ALBERT JORDÀ
– ALBERT PALOMAR
– CESK FREIXAS
– VERDCEL
– ROGER BENET
– NARCÍS PERICH
– ((( j )))

Aquests són els 11 grups i intèrprets que MOLT AMABLEMENT i a CONTRARELLOTGE han enregistrat una cançó de “bressol” per aquest proper Malalletra dedicat als Somnis.
Potser semblen pocs al costat de l’anterior doble cd, però no és pas així, amb el poc temps que hi havia aquest cop, és molt d’agraïr la seva participació desinteressada en aquest petit fanzine.
Moltes gràcies als que repeteixen, per continuar creient en Malalletra i una benvinguda als que s’estrenen!
Esperem tenir el fanzine al carrer cap a St. Jordi…


Si amb aquest menú algú ja n’està convençut podeu posar-vos en contacte amb ella a través del seu myspace.
Salut!

Apunta’t a la newsletter